Data ogłoszenia: 2019-03-06
Sekretariat szkolny – p. Teresa Miotk
poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
Księgowość – p. Małgorzata Janneck
poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00
Intendentka – p. Dorota Lubecka
poniedziałek – piątek – 7.00 – 15.00
Korespondencję proszę kierować na adres:
Zespół Szkół im. Męczenników Marszu Śmierci KL Stutthof w Garczegorzu
Garczegorze 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków:
Dyrektor Szkoły przyjmuje w spawie skarg i wniosków w każdą środę w godzinach 8:00-10:00. Dyrektor Szkoły przyjmuje petentów w sprawie skarg i wniosków po godzinach pracy raz w tygodniu- w środę po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania. Skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Szkoły, mogą być wnoszone: pisemnie, pocztą elektroniczną, e PUAP, ustnie do protokołu, można umieścić w skrzynce znajdującej się w korytarzu szkoły-przy wejściu.
Z ocenami i frekwencją dziecka rodzice mogą się zapoznać:
- poprzez e-Dziennik
- podczas konsultacji
Konsultacje z nauczycielami możliwe są podczas zebrań i konsultacji dla rodziców lub po uprzednim umówieniu się z nauczycielem (np. poprzez dziennik elektroniczny).
Sprawy prowadzone przez szkołę:
Obowiązek szkolny:
- Zapisy do szkoły (zapisu dokonują rodzice lub opiekunowie prawni w sekretariacie szkoły),
- Ewidencja uczniów
- Arkusze ocen i dzienniki
Sprawy administracyjne:
- Zezwolenia i zwolnienia (indywidualny tok lub program nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego – zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych – wydaje dyrektor szkoły),
- Wydawanie legitymacji szkolnych,
- Wydawanie zaświadczeń,
- Wydawanie duplikatów legitymacji szkolnych i świadectw,
Sprawy kadrowe:
- Sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
Sprawozdawczość:
- Raporty
- Sprawozdania
Archiwum:
- Akta osobowe pracowników,
- Arkusze ocen,
- Dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
- Dzienniki specjalistów,
- Protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
- Księgi zarządzeń dyrektora szkoły.