Wyciąg z rejestru zmian - 26 wrz 2024 (14:54)
System zgłaszania funkcjonuje na podstawie:
1) przepisów dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii,
2) Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928).
Procedura zgłaszania nieprawidłowości w urzędzie gminy została wprowadzona zarządzeniem nr 7/2024 Dyrektora Zespołu Szkół im. Męczenników Marszu Śmierci KL Stutthof w Garczegorzu z dnia 16 września 2024 r. w sprawie wdrożenia w Zespole Szkół w Garczegorzu procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych oraz upoważnienia osób do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych, podejmowania działać następczych i prowadzenia rejestru zgłoszeń wewnętrznych.
Przyjęte możliwe kanały zgłaszania nieprawidłowości:
1. poczta elektroniczna na adres : szkolagarczegorze@nwl.pl
2. pisemnie na adres Zespół Szkół w Garczegorzu, Garczegorze 24a, 84-351 Nowa Wieś Lęborska,
3. ustnie - telefonicznie pod nr telefonu 514191301 lub 598633447 wew.22,
4. osobiście w Zespole Szkół w Garczegorzu, Garczegorze 24a, 84-351 Nowa Wieś Lęborska.